14. apr. 2013

Ohana


Hej blog. Der har ikke været opdatering i lang tid synes jeg. Nogle gange ved jeg  bare ikke hvad jeg skal skrive om, og tjekker bloggen for at se om Linh har opdateret. Jeg hader når man bliver skuffet. I hvert fald var jeg til konfirmation eller firmelse her i lørdags, og så alle pigerne igen. Det var rart at se dem alle igen og at være samlet, selvom nogle af dem gik undervejs. Jeg var så heldig at inden messen startede tog vi forbi min moster og hendes lille ny baby, som er blevet større siden sidst. Vi skulle lige besøge ham og tage nogle søde billeder. Det er så hyggeligt, og han er så lille at han ligner en lille dukke. Mit lørdags outfit var rigtig simpelt, bukser fra dr. denim, gul blazer fra h&m(arvet), hvis blondetop fra monki, høje sko fra friis & company. Maria Nguyen, xx 

"Ohana means family. Family means nobody gets left behind and forgotten" 

Ingen kommentarer: