10. apr. 2013

Busy busy busy

Hej bloggen. Længe siden igen synes jeg selv. Grunden til at der ikke er så mange billeder fra mig for tiden er for det første, at jeg ikke har noget at tage billeder af. For det andet kan jeg ikke finde min oplader, eller det betyder at jeg ikke gider at lede. For det tredje, kan jeg bare ikke finde på noget interessant at blogge om. Jeg har også haft ret travlt, ikke med afleveringer da de begynder at nærme sig enden. Men andre ting. Jeg kommer til at få nogle travle måneder op til sommer da der er spækket med konfirmationer, 1. kommunion, Justin Bieber Koncert og ikke mindst de herlige bryllupper som jeg skal til 2 af. Kjolerne er fundet og det kunne ikke være mere dejligt nu hvor jeg ikke skal bekymre mig om det. Ja tiden er noget der løber fra os når vi mindst har brug for det. I kender det vel, om morgenen går tiden SÅ hurtigt og i skole tiden eller i kirken kan tiden bare ikke gå langsommere. Jeg synes ihvertfald at de seneste år er gået ret stærkt, der er bare så mange ting jeg har oplevet føler jeg selv. Og så er de tre gymnasie år også snart slut og jeg skal egentlig bare nyde den tid jeg har tilbage med de søde. Vi har bare haft så meget fremtidssnak i dag, at jeg lige blev nødt til at udtrykke mine tanker omkring det emne. Modsætning til Buddhas citat, så HAR vi altså tiden. Vi skal bare finde ud af hvordan vi bruger den bedst. Maria Nguyen, xx 

Ingen kommentarer: