28. apr. 2013

Rucksack backpack + Snapback





Hej blog igen. Nye ting kommer igen. Denne gang er det to sorte sager hevet med hjem fra Strøget af. Den første er en lækker læder rygsæk med nitter på. Jeg er blevet helt vild med nitter og læder! God kombi!! Den er fra Urban Outfitters og den var bare lige til at tage med hjem da jeg så den. Mega kærlighed-ved-første-blik indtryk fik jeg! Den SKULLE med mig hjem. Jeg glæder mig rigtig meget til at få den brugt til sommer eller bare når jeg ikke skal i skole. Den er desværre ikke stor nok til skoletaske brug og så kan den heller ikke erstatte min DAY-taske. Den anden ting er en Snapback fra Alis som er i den flade model, som jeg rigtig godt kan lide. Lidt af et impuls køb, fordi jeg bare købte den. Jeg ved nemlig ikke hvor meget jeg får brugt den, fordi det kommer rigtig meget an på tøjet. Min mor er ikke så vilde med mine snapbacks men det er ligemeget! Den er sort, så det går til meget af tøjet. Forhåbentligt får jeg brugt den mere til sommer, når jeg kan gå rundt i shorts. Det var alt for nu, to sorte sager herfra. Knus, Maria Nguyen 

Ingen kommentarer: