23. apr. 2013

Bye to long hair


Før
Nu

Hey alle! Lige nu sidder jeg og hygger med god musik mens der arbejdes på blækregningen. Som overskriften siger sagde jeg farvel til de lange lokker igår, lol. Selvom jeg var meget glad for mit lange hår, syntes jeg dog at det var en anelse for langt og tungt, og især lige nu hvor det blæser meget, er det en fest, når man går udenfor. Det var ret meget der blev cuttet af og fortyndet, så nu synes jeg at min hovedbund føles lettere (eller også er det noget jeg bilder mig selv ind). Jeg er ret glad for resultatet, men har ikke vænnet mig til synet endnu. Som regel synes jeg altid nyklippet hår ser pænest ud når, der er gået en uge eller to.
Nå, det var lige en hurtig opdatering herfra, afleveringen kalder.


Masser af love fra mig
- Linh

Ingen kommentarer: