4. apr. 2013

Red, rød, rot



Strik: Only, Trøje: Hennes, Nederdel: H&M, Sko: NB, Halskæde: Pieces, Jakke: Second Female, Taske: Day by Marlene Birger.

Her for tiden har vi været lidt sløset med at tage outfitbilleder, men fordi vejret var så dejligt i dag ville det være ærgerligt ikke at tage nogle. Jeg synes virkelig rød er en flot farve og det er nederen at jeg ikke ejer så meget rødt i mit skab, endnu! Man forbinder den røde farve med tiltrækning og det sensuelle, og ingen tvivl om det. Der er vel også en grund til at skiltene og postkasser er røde. Farven er så stærk og iøjefaldende at bare et lille strejf af det røde, kan gøre meget, synes jeg.

Forresten snakkede Nhu og jeg om at sætte et mere personligt præg her på bloggen, idet vi synes at bloggen kun viser overfladen af os men ikke hvordan vi er indeni. Personligt synes jeg at det ville være dejligt at kunne skrive mere om alle tanker og følelser, som vi jo også har. :-) Senest har følt at der var noget andet end tid, der forhindrede mig i at blogge. Der har været en begrænsning på hvad jeg deler her på bloggen, fordi jeg ikke helt skriver om alt det jeg vil, hvilket gør at indlæggene bliver for "overfladiske" og at der ikke rigtig er en "bloggerfrihed". Jeg har ikke været særlig sikker på hvor meget jeg skal åbne her, men det er trods alt vores blog, så der skal være plads til alt. Jeg vil prøve at åbne op for mere nu, men til en vis grænse, så det ikke bliver for personligt. Så nu lader vi det gamle ligge og fører bloggen ind i et nyt kapitel. Håber det er noget I ikke har noget imod :-)

Love,
Linh

Ingen kommentarer: