26. apr. 2013

DGE last friday


 Spiste "pasta ala. Pernille" inden vi tog hen på skolen! Den var virkelig lækkert!
Søde Pernille
De dejlige piger
 Drengene
 Rasmus, Emilie & Christopher
 Påvirket af stemningen var man vel
 Høirup & mig
Gæstekunster. Sidst på aftenen kom Clara-Sofie og gav et par numre

Her er lidt billeder fra sidste fredag, hvor der blev afholdt Den Gyldne Esben på skolen, som er skolens årlige talentshow. Der var mange gode, talentfulde elever på skolen som optrådte og stemningen var rigtig god! Det er rigtig fedt at man har muligheden for at vise hvilke andre kunstneriske talenter, man har, udover det faglige. Jeg kunne rigtig godt lide at der blev gjort så meget ud af det med en stor scene og bar og masser af farverigt lys.

Jeg håber ellers at I har nydt at have "miniferie" idag. Jeg var inde og se Iron Man 3, og som altid synes jeg at de er gode. Hold kæft, hvor jeg elsker Robert Downey Jr.!


I må have en god weekend!
- Linh

Ingen kommentarer: