24. apr. 2013

TIP

En lidt for glad asian til højre her. Nå hej blog. DET er SÅ længe siden jeg har brugt mit kamera, og i dag er det første gang efter lang tid! Det er svært at tage billeder af sig selv ift iPhone som har frontcamera. Jeg havde sådan dejligt luftig tøj på i dag, fordi vejret tillod det, men jeg havde selvfølgelig strømper og en hættetrøje på! Jeg er blevet rigtig vild med at gå med bandana, som en accersorie. Jeg synes dog der er besværligt at sætte den perfekt på. Jeg vil så komme med et tip, som er et ret nice koncept der lige er startet. Det er en pigeblog, hvor man anonymt kan spørge om alverdens ting og få råd. Det er en rigtig pige blog, og jeg kender ikke selv personen som har startet den. Fik bare lige tippet, og jeg synes det lyder rigtig nice. Måske bør man prøve det. Hvis i er nysgerrige kan i klikke jer ind lige HER. Bloggen hedder, Dear Woman. Hav en god dag. Maria Nguyen, xx

Ingen kommentarer: