29. apr. 2013

Dagens tøj






Hej blog. Det er længe siden jeg har brugt mit kamera, fordi det er så meget nemmere at bruge kameraet på sin iPhone. Men når jeg først bruger mit kamera, går jeg også helt amok med at tage billeder, nogle gange. Jeg synes selv jeg er blevet meget dårlig til selfierne på kameraet nu, så det er jeg stoppet lidt med. Vejret var bare SÅ godt i morges. Skyfri himmel, solskin og høj temperatur. Hvad mere kunne man ønske sig? Nåå ja, at vejret ikke bare ændrede sig så hurtigt! Det regnede i hvert fald på min skole og hjemme ved mig. Surt hvordan vejret bare kan ændre sig så hurtigt. Jeg havde god tid i morges, så jeg lavede lidt stor morgenmad. Der er havregryn med yoghurt, mælk og varme kanel æbler. Jeg har opskriften fra Alma som er rigtig nem. 

Varme kanelæbler. 
  • Et skrællet æble 
  • Kanelsukker 
  • Mikrobølgeovn
Du skærer dit skrællede æble i små stykker, drysser lidt kanelsukker på og varmer i 2 minutter. BAM, så har du sådan nogle lækre bløde og varme kanel æble stykker, som jeg synes smager rigtig godt.

Dagens outfit i en anden form. Eftersom at vejret var dejligt i morges kunne det tillades at bære cowboyjakken/denimjakken, men det viste sig at være en anelse for koldt senere på dagen. Jeg fandt det passende at tage min snapback på fordi det er længe siden jeg sidst havde den på og også fordi den har været væk. Hihi. Ellers bare et lidt almindeligt outfit som er meget rart at gå i. 

Håber i har haft en god dag so far. 
xx Maria Nguyen

Ingen kommentarer: