1. apr. 2013

Det var så den påske

Jeg beklager min manglende tilstedeværelse her på bloggen, men jeg synes der har været meget at se til at der ikke rigtig er overskud til bloggen. Jeg ved heller ikke hvorfor, men jeg føler at jeg er mere "befriende", når jeg ikke er afhængig af min computer. Det betyder ikke at jeg ikke gider at blogge mere, tværtimod!



Jeg håber at I har fået nydt ferien i fulde drag. Jeg startede den ud med at fede mig op i lækkert mad sammen med de søde drenge og Nhu. Jeg har været sammen med kære Hr. Dumme og mine dejlige piger, hvor jeg endelig fik set Taken og spiste ovnbagte forårsruller i stedet for friturestegte. Derhjemme har vi fejret at lille Ben fyldte tre og min fætter blev hos os i nogle dage, så der skulle også holdes styr på flere banditter mere. Inden kirkedagene startede, hvor sociale aktiviteter skulle begrænses, var jeg på strøget og fandt denne alt for nice t-shirt, som afspejler min moustachepassion. Jeg var også inde at se Pitch Perfect, som gav mig en masse kuldegysninger og ellers stod den på dejlig hygge med hende den søde.



Jeg vil lige dele en sang fra filmen med jer. Det vilde ved det hele er, at det er aca pella!



Vi blogges
- Linh

Ingen kommentarer: