2. apr. 2013

Thoughts

Personlige indlæg er ikke noget man møder tit på bloggen, fordi bloggen egentlig bare er en form for opdatering i vores liv eller er en slags dokumentationskilde på hvad vi har købt. Det er heller ikke altid at vi vil dele alt personligt med det offentlige. Jeg synes, efterhånden at jeg selv er blevet for god til at bare klaske nogle sætninger op om hvordan dagen er gået, uden at det egentligt er spændende for læseren. Jeg foretrækker personligt meget mere indlæg om nogle overvejelser og tanker man går rundt med i hovedet, istedet for "i dag har jeg været sammen med en ven"-indlæg. Tankevækkende og personlige indlæg er noget af det mest inspirerende og smukke ved blogland. Jeg vil selvfølgelig forsøge at bevæge mig over på den sti, men på samme tid kan det være svært at opdatere bloggen så regelmæssigt da min hjerne ikke altid er lige så kreativ. Det er altid nemt at klage over alt, men at gøre noget ved det er aldrig ligeså nemt. Hvordan kan det være at verden er skruet sammen lige på den måde. At det kan gå den ene vej, men ikke den anden? Det kan jeg bare ikke forstå. Inden det bliver for meget overtrætheds-snak, må jeg hellere runde af. Godnat blog, Maria Nguyen xx

Ingen kommentarer: