28. apr. 2013

Sneak Peak


Hej blog! Længe siden! Jeg har for nylig eller for noget tid siden bestilt tre kjoler hjem. En af de tre er min mors, så jeg er ikke SÅ shopaholic. Årsagen er at jeg skal til bryllupper i de kommende måneder. Og udover det, skal jeg også til konfirmationer osv. To af mine kjoler, som i kan se noget af foroven er begge fra ASOS. Den øverste er ikke så blå, som på billedet men lyset ville ikke arbejde med mig. Halskæden er fra eBay og jeg regner med at bruge den med kjolen som overstående billede. Kjolerne fra rigtig billige, de kostede begge under 260 kr tilsammen! Jeg glæder mig til at bruge dem! Da jeg her til sommer til ud af skolen, regner jeg også med at købe min kjole over ASOS. Jeg har allerede fundet den så den skal bare bestilles. Jeg glæder mig til at vise jer begge kjoler, men jeg kan ikke afsløre mere for nu. Men i kan fornemme at jeg er ret glad for farverne lilla og blå. Hav en hyggelig søndag, Maria Nguyen xx

Ingen kommentarer: