8. apr. 2013

Hvad skal indlægget hedde?



Hejsa. To billeder fra weekenden. Mig der keder mig og en masse servietfoldning fra min fætters 1. kommunions fest. Ja, det siger bare lidt om weekenden. Men i dag skal det handle om noget andet. Når jeg skriver et indlæg, er den første brik altid at skrive indlæggets titel. Problemet er så at jeg aldrig ved hvad der skal stå deroppe? Ret dumt at placere den del som den øverste. Jeg har altid så svært ved at finde på nogle catchy overskrifter, og derfor bliver de meget random nogle gange. I dag sejler den ihvertfald! Det er vel enkelt nok. Mange gange ved jeg ikke hvad hele indlægget skal handle om, og en overskrift skal aller helst give læseren overblik over hvad følgende indlæg kommer til at handle om. Det er ikke altid nemt at finde på overskrifter til opdateringer, da der egentlig ikke sker noget. Jeg må hoppe tilbage til mine lektier og afleveringer. Vi ses kære læsere. Maria Nguyen xx 

Ingen kommentarer: