17. nov. 2011

What a day...

Billedet er taget af Van tror jeg :i til en dåb.. jeg er trist :(
I dag var dagen såmænd fin nok. En rigtig hyggelig dag faktisk, på grund af noget performance i 2.g Det er utroligt hyggeligt, fordi man må være så kreativ i idræt. Men derefter havde jeg tysk, som var dejligt faktisk. Kan godt lide tysk. <333 Og fik fri tidligere, fordi vores historie lærer havde aflyst vores time. Lækkert..! SÅ var der bare lige det! at jeg havde lagt min nøgle derhjemme fordi jeg troede at jeg havde fri senere.. Såååå var mine søskende ikke kommet hjem endnu, og de har først fri kl 15, og jeg var hjemme kl 14?! Og det betød at de først ville være hjemme kl. 15.45 eller noget.. Så jeg gik rundt og blev mærkeligere og mærkeligere..  Helt seriøst, min ipod gik ned det samme med min computer.. OMG!! T_T så jeg løb på løbehjul en tur i kvarteret.. og sad alene på en legeplads ... på en karrusel, og ja.. er ensom. Jeg lå også og sov på en trænings maskine i haven.. Så til sidst tog jeg på McD ALENE og spiste en Burger.. ALENE... trist liv. Da jeg kom hjem var min mor hjemme, og så skulle jeg have have arbejde! FMLLLLLLL!!!!!

Men i morgen bliver en god dag, fordi jeg igen skal lave performance. og det blIver fedt! Men håber i har haft en god dag..

HUGS Maria Nhu.

2 kommentarer:

Linh Tran sagde ...

Hårdt liv...

g sagde ...

ja.. meget!!