16. nov. 2011

Infooooooooo crap

Hej alle seje læsere. 


I kender mig vidst ikke alt for godt endnu.. Men jeg vil fortælle lidt om mig selv :) Hvis det er ok.. Linh du skal også lave et indlæg om dig selv. hehe, det er faktisk ret sjovt at jeg først skriver om mig selv efter næsten et år. Hihi. 


Fulde navn: Maria Quynh Nhu Thuy Nguyen.
Land: Viet Nam, men født i Danmark (krig i Vietnam - forældre flygter) 
Alder: Lige nu, 16 år - til Januar 17!! :-) 
Fødsdag: 4. januar - 1995. 
Kaldenavn?: Nhu 
Bedsteveninde: VANUUUUUUS. <33333 (Cecilie Van, som I nok har set på nogle billeder) 
Gym: Nærum Gymnasium. 
Bopæl: Kokkedal (nordsjælland) 
Musikalsk?: Jeg spiller Klaverrrr' eller gjorde. Og Ukulele nu. 


Det var det formelle, nu bare om mig.
Jeg er en pige (ja, det er jeg). Folk siger tit at jeg er mærkelig, og det er jeg også, men overvej en verden uden mærkelige mennesker? Kedelig verden. De siger også at jeg er tyk.. som i nok selv afgør (kig på billederne) Hahhaha. Jeg ved virkelig ikke hvad der er at skrive om mig selv, udover min musiksmag. DEN er virkelig BRED, meget bred. Fra Rock (dog ikke Heavy Metal) til klassisk, pop, dansk, Rebecca Black og Justin Bieber. Don't Jugde Me. 
Jeg har høfeber og astma eksem, hvilket ligger til familien, da mange har høfeber i min familie. Men jeg kan godt lide at være glad og megaaaaa random!  
Jeg kan være MEGET overtroisk, og er ret Naiv.. ligesom Linh. Vi tror på alt. Ikke så godt. Men er det nok? Kunne i godt tænke jer at vide mere? Håber I føler jer lidt "tættere" på mig nu. Hihi 


Ps. JEG ELSKER MINE VENNER og hader katte.


HUGS MARIA NHU!!! :P 

Ingen kommentarer: