17. nov. 2011

Glemsomhed

Fu.. Konsekvenserne af søvnmangel kan vist føre til glemsomhed. Jeg kan ikke huske hvad det var jeg var så koncentreret af inden jeg stod af bussen, siden jeg mistede mine handsker. Egentlig kan det være fuldstændig ligegyldigt om jeg har mistet et par handsker eller ej. Men disse var så søde og jeg fik dem i julegave af min mor! Derfor gør det ondt i hjertet at miste dem. Jeg har lige været forbi Ryparken, for det sagde ham manden i telefonen jeg skulle, hvis jeg ville have dem tilbage. Det var kun spild af tid...

Nok snak om det. Min lillebror har fødselsdag i dag, så det bliver fejret med lidt mad udefra. Mums!
Tillykke med de 15 år, Don!!!

Lillebror og jeg. We <3 icecream!

Big hugs!
- Linh

3 kommentarer:

Maria Nhu sagde ...

stort tillykke til den søde dreng! har ikke face, så kan ikke skrive, men hils ham mange gange!
- nhu

Linh Tran sagde ...

Yes, i will :)
Respekt at du kan overleve uden face :O

Maria Nhu sagde ...

fandme ja, tre dage nu!!! ;-D