15. nov. 2011

Hair


Et gammelt billede for 2 år siden, mener jeg. Jeg hader at se billeder som er taget ved spejlet. Synes det er pop-agtigt. Jeg gjorde det også selv for nogle år siden. Puha... Men overvej lige hvor langt mit hår har været! For at være ærlig savner jeg det, ret meget endda. Man kunne lave så meget ud af det. Fra nu af lader jeg mit hår gro igen. B-vitamin ftw.

Jeg har ikke ligefrem fremmet "processen", idet jeg selv klippede mit hår i søndags (ved det, jeg er syg i hovedet). Før havde jeg jo pagefrisure, hvor det var langt foran, og kortere og kortere bagi. Så gjorde det kun af den grund, for at få håret skal være nogenlunde lige, så det ikke ser dumt ud når det vokser.


Hav det godt, søde læsere!
- Linh

3 kommentarer:

Truc Ly Tran sagde ...

Dit hår er herre pænt her!! :D

Katrine sagde ...

Giv mig dit håår! :I

Linh Tran sagde ...

Hehe, hvor I søde!

Katrine: jeg har desværre ikke så langt hår mere til at give dig det :)