10. nov. 2011

A S O S K J O L E


Hej alle sammen.

En anonym bad mig om at vise kjolen på mig selv. hehe.. lidt fail billeder, men der bare ikke så god til det med outfit endnu.. det skal nok komme en gang. og jeg synes det er akavet at stå foran kameraet... Men ja, det er min kjole. Om lidt kommer min far hjem hvor jeg tager hjem til de to djævler Long og Nam (min gudmors børn) og spiser. Måske smutter jeg over til min veninde og ser film med hende. Så hav en god torsdag.. :-)
ps.. jeg har haft en dejlig uge. 2 moduler hver dag! Luksus. Dvs. Start kl 10, fri kl 14. :-) LUKSUUUUUS. og OD dag i onsdags. dejligt!!

HUGS Maria Nhu. :*

4 kommentarer:

- Nhu Q. Ngoc Do + Cecilie V. Nguyen♥ sagde ...

det var miiig - vanus<3

- Nhu Q. Ngoc Do + Cecilie V. Nguyen♥ sagde ...

det var miiig - vanus<3

Anonym sagde ...

Kjolen klæder dig bedre end modellen :)Kh c. Linh

g sagde ...

okioki Van.. double post. :-)

Mange tak chi Linh :-) det er jeg glad for at høre!