8. nov. 2011

O to the D

Ihh, hvor er det dejligt med en fridag i morgen! Men det betyder ikke at der skal slackes. Som Nhu har skrevet, er det OD-dag imorgen. Sidste år gjorde jeg ikke rigtig nogen indsats for at at hjælpe de mennesker som lever i nød, hvilket giver mig dårlig samvittighed. Derfor er det op på dupperne og ned på bogdepotet i morgen. Der skal sgu gøres noget!

Blazer: unknown / Tee: Monki / Bukser: H&M / Ur: Thailand / Halskæde: Pieces

Outfittet er fra i søndags, hvor jeg lige fik lyst til at suite lidt op da jeg skulle i kirke (ja, jeg er kristen).


Hav det godt!
- Linh

2 kommentarer:

Lotte sagde ...

Håber du havde en go OD-dag. Kan huske da vi havde det i gymnasiet, og det var faktisk altid en hyggelig dag hvor man havde rigtig god samvittighed bagefter :)
/L

http://style-conscious.blogspot.com/

Linh Tran sagde ...

Ja, du har helt ret omkring det med samvittigheden ;)