8. nov. 2011

The future?


En af mine venner viste mig denne video tidligere i dag. Den er ret idyllsk, ikke? Det perfekte familieliv. Måske en anelse for idyllisk. Men overvej lige hvis verden blev sådan i fremtiden. Tænk, hvor meget teknologien har udviklet sig. Det er helt vildt, synes jeg. Det ville uden tvivl være ret awesome og anderledes hvis man levede sådan et liv. Jeg tror dog det er alt for avanceret for mig. Men for at være ærlig er jeg nok mest til det manuale. Jeg har intet imod at vi har flere forskellige ting, som har hver sin funktion, i stedet for kun at have en ting, som har flere funktioner. Jeg er vel nok lidt gammeldags. Okay, nu lyder jeg som om dette sker lige i morgen.  Men hvem ved? Måske kommer teknologien til at dominere om bare ti år?


Love,
Linh

2 kommentarer:

g sagde ...

Sygo Linh ..

Linh Tran sagde ...

Jeps!