17. nov. 2011

Wer bin ich eigenlich?

Nu kender alle jer søde læsere forhåbentlig Nhu bedre. Så efter Nhus opfordring, kommer endnu et info-indlæg, om mig. Here you got it.


Navn: Linh Phuong Hoai Tran
Alder: 17
Stjernetegn: Tyren og hunden (vietnamesisk).
Fødselsdato: 13/5 1994. Det bedste år selvfølgelig.
Nationalitet: Vietnameser. Er født i DK.
Bopæl: Lyngby (til januar er det Hvidovre)
Bedsteven: Do I need one? ;-)
Gymnasium: Nærum Amtsgymnasium.
Interesser: Musik! Synge, klaver og guitar.
Motto(er): "Hvorfor haste, når man har et helt liv foran sig?"
                 "Et liv uden mærkelighed, er som et liv uden farve"
             


Jeg er en lille pige, bogstavligt talt, som bor ca. 1 km fra hjertet af Lyngby. Med den højde rettere 'lavde' jeg har, kan man vist godt kalde mig lille. Jeg er den ældste og eneste pige ud af fire i søskendeflokken. So sad. Jeg stiller skam mig selv det spørgsmål, hvordan jeg kan overleve med de tre drenge vi har i huset. :-P På gymnasiet beskæftiger jeg mig med en masse tal og nørdede ting, eftersom jeg har en naturvidenskabelig linje. Nu hvor man er 2. g'er dominerer lektier ens hverdag, men udenfor alt det skolerelateret halløj, bruger jeg tiden sammen med mine dejlige venner og selvfølgelig, som alle piger gør, elsker jeg at shoppe! Dog kan for meget shopping give mig hovedpine og ondt i fødderne. Foruden mine venner, spiller musik en væsentlig rolle i det daglige. Jeg har for det meste musik med mig overalt. Jeg udøver det også i praksis, hvor jeg spiller klaver og guitar og synger.
Folk mener jeg er naiv og perfektionistisk... og ja, jeg har det med at stole for meget på folk :) Jeg kan godt lide orden på sagerne og vil helst have at tingene bliver så godt som muligt. For meget rod, går mig på nerverne. Jeg kan ikke gøre for det. Blankhed, er også noget mine venner forbinder mig med. Jeg ved desværre ikke alt mellem himmel og jord, som jeg burde vide. Noget som virkelig er mit svage punkt er, at se de klamme, ottebenet kryb kravle. De kan virkelig få mig til at miste besindelsen. Jeg har araknofobi med stort A, og det står virkelig seriøst til. 

Håber ikke det var for meget at læse for jer. I må have en fortsat rigtig god aften!


Looove,
Linh

Ingen kommentarer: