4. nov. 2011

My day!

Hej alle sammen!
Ja, som jeg skrev i det forrige indlæg er jeg hos min kusine. I dag holder en fra klassen house warming, men fordi jeg også skal til føzzzzdag i morgen må jeg ikke. Hehe. Asian parents you know. Dagen har været stille og rolig, og vi har haft en fysik prøve.. Jeg er ret sikker på at mange fra klassen gjorde det dårligt.. fordi at 2x ikke er så kloge som lærerene tror vi er. FAT det lærere!!!! Men hvordan har jeres dag været ellers? Har i også bemærket at det er rigtig mørkt nu og rigtig koldt? Tja, JULEN kommer snart! om en måned.. hehe. men er i total julehumør! yay. og hører dejlige Justin Biebers album! :-) uhmmmm.

 Min kusine som skulle tage billedet. Det skal lige siges, at hun kun er ca 3-4 år :) Dygtig alligevel!
Men dagens outfit, hvis man kan se noget.
Jeggins: Topshop (Vans garderobe)
Cardigan: Pieces
Top: Pieces
Tube halstørklæde: NETTO!!
De tykke fede børn der ligger og æder slik! fra venstre er det min kusine, lille søster, og Phi! :-)

Der kommer et indlæg igen senere.. hvis det orkes! :-)

HUGS Maria Nhu!

2 kommentarer:

Justin Bieber sagde ...

Hyggeligt :)

g sagde ...

jaaa, det er det altid! :-)