4. nov. 2011

Black & white

Trøje: Monki  / Shorts: Esprit / Halstørklæde: unknown (min mor købte det)

Et outfitbillede fra i tirsdags, hvor det var meningen at alle i skolen kun skulle klæde sig i sort og hvidt. Det failede dog, da folk alligevel havde taget farve på. Jeg følte mig mega ufarverig, fordi jeg stort set har farver på hver dag. Men på den anden side, synes jeg at sort/hvidt er ret nemt at kombinere.

Lige for tiden føler jeg mig lidt sort. Jeg kan mærke at søvnløsheden begynder at tage over. Der skal godt nok soves igennem nu! Jeg var forbi centeret i dag, og der er allerede ret meget udsalg, synes jeg. Ondt i hjertet at kigge på alt det, når man er en fattigrøv. Men da jeg ikke fik lov til at tage til housewarming hos en kammerat fra klassen i aftes, fik jeg ordnet det sidste med min banksag. Der er nogle hackere, som har hacket sig ind på min konto og vil sandsynligvis trække 900 fuck*ng euro fra min konto!!! Pretty sad... Hvorfor gider man at gøre sådan noget? Hvad med at få et liv og tjen pengene selv?!



God nat og weekend!
- Linh

Ingen kommentarer: