27. nov. 2011

Already over

Det eneste jeg ikke kan lide ved weekenden er, at den hurtigt overstås! En dag mere i weekenden ville være perfekt.
I fredags var der Gl. elevfest på skolen, men som de fleste gange, får jeg ikke lov. Denne gang var grunden at jeg skal til julefrokost med klassen på fredag i den kommende uge. Men jeg tilbragte alligevel noget af aftenen sammen med nogle skønne piger, som tog med til festen efterfølgende. Vi snackede nachooos, drak, dansede og alt hvad der hører med i hyggens navn.

 Denne Hello Kitty sæbeholder kunne jeg ikke undgå at få øje på. 
 I går var dog lidt mere chill, hvor jeg startede dagen med vietnamesisk skole og senere kirke. Derefter kørte vi videre hjem til min farfar og farmor, som jeg ikke har set i noget tid. I dag var knap så chill, da vi japser skulle øve dans til nytåret, som for vietnameserne først er i slutningen eller starten af februar. Jeg fik alligevel ikke helt slappet af, hvilket en weekend burde bruges til. Men det går nok.




Hav det godt, allesammen!
- Linh

Ingen kommentarer: