16. nov. 2011

Learned it? No never

Hehe, jeg vil bare lige fortælle jer om min dårlige vaner. 
at ..... 
  • Kalde andre folk for dumme nørder selvom jeg selv er en.. 
  • Spise for meget mad og være megaaa grådig og få megaaaa ondt i maven bagefter!
  • Prutte aaaaalt for meget (don't judge) og bøvse i nære venners selvskab. Hehe så bare rolig
  • Glemme at rydde op på værelset og derefter få skæld ud. 
  • Pudse min næse alt for meget, så man får helt irriterende hud
  • Kigge for meget på netshopping, når man ved man ikke har råd til det alligevel. 
  • jeg hader katte, jeg hader katteeeee
Og lærer jeg nogensinde af mine fejl? Nej.. faktisk ikke.. HHAHHAHAHH 

Og ja, Robert her.. er såååå dejlig. Så jeg har valgt at poste et billede.. ret random. og Nedenunder kan i høre sangen jeg hader katte sangen. Hahhaha random.. igen igen. 

HUGS Maria Nhu

Ingen kommentarer: