27. nov. 2011

Goodbyes is the saddest thing in the world

I foregårs (fredags) fik jeg af vide at min ven skulle flytte ud af klassen. Rigtig trist! Fordi når man har gået i klasse med en i 1½ år .. kan det bare være svært.. ligesom i folkeskolen.
Men tænk på at mig og Linh har gået i klasse med hinanden ligesiden 0.klasse?! det er vildt.. det bliver sku da svært at ikke have hende i min hverdag mere, når jeg skal videre i livet og hun skal.. Men giv mig lige ret i at farvel, er det sørgeliste i verden!
Ikke nok med det, skal min kusine Lily og hendes familie til Viet Nam her på tirsdag. Vi kommer ikke til at se dem i en hel måned. :( Og de skal besøge min mormor, som er gammel nu. :( trist liv.



Ja, som man kan se.. har jeg været ret ego.. bare taget en masse billeder på en dag.. Det er jo ikke altid man ser godt ud vel?? 

Men man kan se at dem fra min klasse havde det sjovt med en kuglepen og min arm.. Men de er da søde nok 

HUGS MARIA NHU. 

Ingen kommentarer: