2. aug. 2013

Sweet home

Kære blog! Så er jeg endelig hjemme fra Vietnam og jeg kan kun sige at det er SÅ dejligt at sove alene i sin egen seng efter en hel måned! Jeg har godt nok savnet min dejlige seng, og især at sove alene(jeg har sovet med mine søskende, forældre og mormor skiftevis). Jeg kom hjem i går kl sent, hvor min familie, søde Linh og Søde Christopher Høirup modtog mig i lufthavnen! Hvor var det ubeskriveligt dejligt at se familie og venner igen efter så lang tid! Lige nu har jeg pakket alt ud og så er jeg parat til stranden senere med de bedste! Så jeg glæder mig til at komme afsted og møde folk! 
Forresten blev jeg ikke optaget på tandlæge som Linh, men på farmaci studiet på Københavns Universitet. Jeg er rigtig glad for det, og det er helt nyt og spændende for mig fordi jeg kender ingen der, og det har jeg aldrig prøvet før. Jeg glæder mig rigtig meget til at starte her i september, men jeg ved også at det kommer til at blive rigtig hårdt! 
Xoxo Maria Nguyen

Ingen kommentarer: