17. aug. 2013

Throwback

Så er det allerede på mandag at jeg må vinke farvel til ferie og sige hej til bøger og lektier igen, sådan næsten da. Men denne gang træder jeg ind et helt nyt sted uden andre mennesker som jeg allerede kender, så jeg er meget spændt! Jeg sad lige og kiggede på nogle billeder jeg har taget i løbet af sommerferien, så her kommer et tilbageblik på nogle af de ting jeg har lavet. Det er godt nok ikke mange billeder jeg har taget, men bare der er nogle, ikke? ;-)


Bonbonland bliver man aldrig for gammel til, må jeg indrømme. Jeg har været der flere gange nu og jeg synes altid det er hyggeligt at være der, men er altid bange når jeg sætter mig i nogle af de vilde forlystelser i starten. Men så snart mine nerver har fået sig et kick, får jeg på on-mode med det samme og kan ikke lade være med at prøve mere. Bare rolig, de der pomfritter åd jeg ikke alene, hehe.
Efter studenterfesterne hvor maven blev bombarderet med en masse lækkert mad og drikkelse, tænkte jeg at det måske var på tide at komme i bedre form og få kroppen i en nogenlunde bedre tilstand. Der skulle virkelig samles motivation til at tage løbeskoene på. Rødt, sveddryppende ansigt + forpustet krop = best combi ever! Det holdt dog kun i få uger inden dovenskaben dominerede igen...
Hannah Montana på fuld skrue og flag flagrende ud fra vinduet, så er vi klar til at cruise til lufthavnen for at hente Nhu.
Færdige fødder. Sødeste Hr. Dumme og jeg gik en lang tur langs strandvejen den dag, så det var op med fødderne på sæderne med det samme da vi kom ind i toget.
Strand, strand og atter strand! Vejret har været så skønt herhjemme, så jeg har været meget ude på stranden denne sommer. Her var de lækre drenge, Nhu og jeg på Bellevue strand, hvorefter vi grillerede på græsplænen. Rigtig hygge! Der var forresten bryllup på stranden den dag. Der er bare et eller andet med bryllupper i naturlige omgivelser, det ser så romantisk ud.
Jeg har tilfredsstillet min søde tand med en masse is og cheesecake sammen med nogle søde mennesker. 

Det var alt for denne gang. Jeg håber I også har haft en skøn sommer!

Love,
- Linh

Ingen kommentarer: