31. jul. 2013

iPad


Kender I ikke det, at man altid er skepsis og afvisende over for noget i starten, for så at kunne lide det senere. Dette sker tit for mig, især når det gælder musik. Jeg hører en ny sang og synes den er vildt dårlig og efter noget tid synes hører jeg den om og om igen. Sådan havde jeg det også med iPad's for noget tid siden, indtil jeg fik en i studentergave. Jeg tænkte, hvad jeg i alverden skulle bruge sådan en til. når jeg har min computer. Men det endte med at jeg totalt skiftede mening og måtte tage mit ord i mig. Den er bestemt nyttig og praktisk og det bedste ved det hele er, at man kan bruge den til næsten alt. Jeg bruger computeren væsentlig mindre nu, da iPad'en ligger lige ved hånden og at det ikke tager en evighed at starte den op. Det er faktisk også grunden til at jeg lige nu ikke blogger så meget, da mine billeder fra kameraet kun kan overføres på computeren. Men computeren og blogges skal nu heller ikke nedprioteres.


Godnat!
- Linh

Ingen kommentarer: