8. aug. 2013

New In

Hej blog! Nu er det virkelig længe siden jeg har vist mine indkøb. Jeg har fået hevet lidt hjem fra Vietnam og så er der også lidt fra Danmark.


Jeg fik hevet 3 fine buksedragte hjem fra Vietnam. De to første er fra mærket Forever21 tror jeg ihvertfald. Hehe, de var rigtige billige, de kostede hver ca. 250.000 Dong som svarer til sølle 65 DKK. 
To par fine short. Et par afblegede shorts og et par blonde shorts. 

En dejlig Maxi Kjole også til kun 65 DKK. 

En hi-lo kjole fra Forever21. 

Og så fik jeg syet to vietnamesiske Nationaldragte. 


Ting fra DANMARK

 Denne smukke Maxi-oneshoulder kjole fik jeg af min mor og den er fra Warehouse. Det var virkelig et kup da den kun kostede ca. 200 kr og var nedsat fra 1200 kr! Derudover elsker jeg farven og at den har en slisse fra siden, tror jeg det hedder. Den sidder også rigtig flot og glæder mig til at bruge den!
Flot flot halskæde fra Pieces som jeg fik i studentergave! Er helt vild med den

Ligeledes er disse fine øreringe fra Pieces og gave! 

Denne flotte halskæde er også gave!


Så fik jeg en kortholder fra Adax af min mor! Jeg er helt vild med den! 

Som i nok har set før, min kære elskede leopard bomber jacket fra H&M. Elsker den! Det er den bedste sommer jakke! og jeg elsker leopard og bomberjacket. God kombi! 

Ingen kommentarer: