7. aug. 2013

These summer days

Vi har været sammen med den lille søde.

Det er skønt at vågne op i sin egen seng og kigge udover sit eget værelse, efter en måned. 

Kæmpe is, men Mikkelborgs is kan anbefales!

Vi spiste en hver, (jk vi delte den selvfølgelig lol) 

For meget tid sammen gør os skøre, men whatever.

Lidt grænseoverskridende, men jeg er ingen lille tynd blogger. Bare en tyk en, som ikke er bange for at vise det med inspiration og mod fra Sarah Surland min absolut yndlings norske blogger!

En masse strand hilsner herfra.

hej blog. Det er dejligt at være i Danmark, fordi det faktisk er varmt, men ikke alt for varmt som der var i Vietnam. Dagene er rare og jeg har ikke lavet det store. Været sammen med lidt venner og så stranden. Da jeg ikke har fået ungdomskort endnu må jeg cykle rundt og det har jeg faktisk været god til. 
Ja, jeg ved det er lidt upassende med sådan et billede af min mave.. men jeg indrømmer gerne at jeg ikke er tæt på kropsidealet som præger vores verden i dag. Jeg er glad for mad, og især kage og McD. ^_^ jeg klager heller ikke over min mave eller noget, men jeg ser mere kritisk på at vi skal sammenligne os så meget med andre før vi er tilfredse. Jeg er sikker på at i har læst det før, men i så fald må det jo være rigtig hvis man har set det før.. Keep that in mind og nyd sommeren, uanset mavestørrelse. Jeg ved ikke rigtig hvor alt det kom fra, men jeg vil rigtig gerne uddybe det en anden gang uden at ramme folk, 
Knus Maria Nhu 

Ingen kommentarer: