13. aug. 2013

One Direction and some babies

Love at first sight, sorry BT

My boys, billedet I(som følger mig på IG (marianhuxx)) nok har set på Instragram.  

Her i går var jeg med Linh og Christopher H i Field's hvor vi var i den nye One Direction Pop Up Store, og ærlig talt er der jo ikke noget ved butikken. Den lukker alligevel også her d. 25. august. Den er rigtig kedelig indrettet fordi den minder lidt om en bod hvor man kan købe nogle fans trøjer og diverse ting. Ellers er der ret tomt og en kæmpe væg hvor man kan skrive alt muligt. Herunder kan I se den lille butik lige i midten. Men selve Field's turen var rigtig god. Jeg hev i hvert fald et par items med hjem, som jeg er blevet rigtig glad for og kan slet ikke vente med at bruge.



Selfie time. 

Det er slet ikke fordi jeg har babysittet eller noget som helst, men jeg elsker små børn. Virkelig meget, som i kan se på billederne ovenfor. Ej, jeg elsker at drille børn ligesom de elsker at drille mig. Jeg synes bare det er underholdende at observere dem når de går helt bersærk på en og man står bare der og tænker "WTF". Forresten er jeg lige gået over i midterskilling mht. håret. Men det kommer an på hvad jeg har lyst til efter badet. 
Jeg er lige blevet færdig med min ene dåse penicilin og mangler at færdiggøre den anden. Det har været rigtig irriterende at skulle tage så meget penicilin for der medfølger en masse bivirkninger som bare kan være rigtig generende. Nå, det må være alt bloggerlysten for i dag. 
- Maria Nhu Nguyen  



Ingen kommentarer: