19. aug. 2013

Postponement

Hej alle på bloggen! Jeg har været rigtig god til at blive ved med at udskyde mine indlæg. Jeg laver jo ikke noget om dagen og burde have masser af tid. Jeg føler bare jeg mangler inspiration og så har jeg forresten også lige fået den ene måneds gratise netflix-oplevelse, så der køres hårdt på med film hele tiden. Jeg vil love at prøve på flere indlæg mens jeg har tid til det. Det er så sørgeligt når alle er startet og jeg bare sidder herhjemme og ikke rigtig har nogle venner (ensom). Men indlægget bliver så et musik indlæg for at fortælle hvad jeg lytter til for tiden. Det er meget blandet, men jeg er især glad for Miguel, Jay Z, Kayne West og lidt forskelligt. Giv sangene en chance, det kan være det falder i jeres smag også. ;) 
 
Først til Miguel med How Many Drinks. Hans dejlige stemme er ikke til at stå for. 

I har nok også hørt den populære Holy Grail af Jay Z og Justin Timberlake. Fantastisk nummer. 


Så er der Jay Z med Beyonce på nummeret On The Run, som også er et dejligt nummer af kone og mand. 

Jeg ved ikke lige hvor meget i følger med i Kayne West liv, men hans semi nye album er jo vildt og især dette nummer Black Skinhead som bare er mega fedt! 


Daft Punk og ikke bare med Get Lucky, men med et mere chilleren nummer nemlig Fragments of Time! 

Rudimental med Waiting All Night! Dejligt! 


Så er der Tori Kelly som jeg fandt via Vine. Hun synger bare godt, og her synger hun Fill a Heart. 


Så slutter jeg runden af med et brag af en fest! Selena Gomez med Birthday! En vild fed sang! Den sidder bare i hovedet resten af dagen. 

Det var alt for nu, jeg håber i kan lide sangene og vil velkomme nogle af dem i jeres playlister. 


Ingen kommentarer: