12. aug. 2013

De tre små grise og ulven


Hey blog, her er lige et billede fra i går hvor vi skød nogle billeder, som skal bruges til min mors fødselsdagsgave. Hun var ikke hjemme, så det var en oplagt mulighed. Jeg synes det er et godt billede (med en surmulet lillebror, hæhæ), men det er dog ikke dette billede vi skal bruge til gaven for farmand skal jo også med. Kan I forresten lægge mærke til en forskel?

Jeg synes sommerferien er gået rigtigt stærkt, selvom jeg egentlig ikke rigtig synes at jeg har lavet det helt store. Det har dog været dejligt at kunne slappe lidt af herhjemme og set dejlige mennesker inden uni kalder. Oveni dette har vejret herhjemme jo været fantastisk, så jeg klager ikke. Det er bare underligt, for lige inden man får set sig om, så starter et nyt kapitel allerede snart.


I må nyde det der er tilbage af sommerferien!
Love,
- Linh

Ingen kommentarer: