9. sep. 2012

You da one


Hej alle! Weekend opdatering! I fredags tog vi til tripel x opvarmning hjemme hos Ø. Det var super hygge... mange blev lidt for fulde, inkl mig selv. Og selve festen var rigtig nice. Festudvalget prøvede at lave det om, så mange af tingene var rykket rundt, hvilket inkludere at den store agora trappe, var åben. den er farlig. meget farlig. Men da der er kommet ny rygelov på ALLE skoler, så betyder det også INGEN rygning til fester.. Folk var syge i hovedet, og begyndte at ryge på dansegulvet, toiletter og udenfor. Hvilke førte frem til at ALT LYSET blev tændt omkring kl 10, og vi troede at festen ville stoppe.. Men ca. 50 blev smidt hjem og ud af festen. Og festen fortsatte så... Men det er rimelig sygt at folk crimer så meget... 
Lørdag, vågner vi alle op med ikke så god hoved og mave.. Men jeg var ligeee på Strøget og købe en sportsBH, så jeg kan komme i ordentlig gang med min træning. Efterfulgt hyggede og chillede jeg bare hos den kære Vanus. 
Søndag, i dag, TAP MUA med de små børn. Ikke så meget andet. end lektier og løbe. Smutter nu. Håber i har haft en god weekend ellers. 
You da one - Tyler Ward cover.HØR DEN! På spotify eller youtube. GGOGO!
HUGS MARIA NHU!

Ingen kommentarer: