3. sep. 2012

Just teeth and crazy me

ADVARSEL.. i følgende blog indlæg, vil der forekomme nogle mærkelige billeder af mig.



Told ya... 
Men jeg sad og kedede mig i bilen på vej til Vietnamesisk skole, for sidste gang. Jeg er jo stoppet, som så mange andre. Vi har valgt at fokusere på noget andet, ikke fordi  vi ikke synes det er vigtigt at kunne vores modersmål, men fordi vi har mange andre ting at tage os til. Det er jo 3.g vi snakker om nu, det jo ikke en leg.  Men det blev en afslutningsfest for os, som var rigtig hygge med mad og gamle billeder. Efter hoc viet tog jeg hjem til Quynh, den savnede, sammen med Truc Ly.. hvor vi sad og så AWKWARD marathon, IH hvor jeg elsker det. Elsker det elsker det. 
Og nu da Linh er en rigtig doven blogger, er bloggen jo næsten min helt egen. Hæhæ!! MAGT MaGT MAGT! i må have det godt kære børn. <3 p="p">
XOXO

Ingen kommentarer: