5. sep. 2012

Træning, træning, træning

Skjorte: Flying A (Nhus), Top: Part Two, Bælte: Oasis, Gamacher: Pieces, Ur: Skagen.

Jeg burde egentlig læse psykologi lige nu, men alt andet betager mig. Her er nogle billeder fra i mandags, hvor vejret var dejligt, så fik lige taget nogle billedet. Efter skole i dag var jeg ude at løbe intervaltræning på stadionen og hold da op... havde ikke lige regnet med at man ville være så færdig efter! I sidste uge blev et træningsprojekt skudt i gang til idræt, som kommer til at vare i otte uger. Dvs. man skal træne mindst to-tre gange om ugen uden for skoletiden. Indtil videre går det fint med at overholde det, men spørgsmålet er bare i hvor lang tid.


Hav det godt, kære læsere!
- Linh

2 kommentarer:

Quyen sagde ...

Lol, det skal vi også.. :P
Hvad er dit sekundære mål?

Linh Tran sagde ...

Jeg tror alle 3.g'er skal lave det :P Jeg har stadigvæk ikke rigtigt fundet ud af det endnu, men det er noget i stil med at forbedre mit kondital og kunne løbe 5 km på 30 min ;)