18. sep. 2012

Mario Cars!

3. x klar til at køøøre!

Hej søde læsere! Jeg vil bare lige tjekke ind og sige hej, inden jeg ligger mig til at sove. I morgen tidlig tager vi jo til Berlin, og nøøøøj... hvor jeg glæder mig! Har aldrig været i Berlin før, og det er kun positive ting jeg har hørt om den by. :-)
Billederne ovenover er fra i fredags, hvor vi løb NAGadeløb. (Jeg undskylder, Emil, men når man er så lækker, kan jeg ikke lade være med at dele det). Vores klasse var klædt ud som Mario Cars, hvilket var et genialt tema. Det var dog belastende at løbe rundt med dem, så jeg endte med at smide dem undervejs. Vi vandt i øvrigt prisen for den klasse med bedst udklædning idag! :D 
Men udover at pakke og gøre klar til turen i morgen, har jeg været til teori og været sammen med to dejlige mennesker <3

I må hygge jer, vi blogges når vi kommer hjem ;-)

- Linh

Ingen kommentarer: