18. sep. 2012

Snakeprint




Thumbs up for slange print. Jeg ved ikke om i husker denne trøje? Men ihvertfald havde jeg den på til min fødselsdag og har egentligt brugt den 1 gang mere.. men nu vil jeg bruge den mere. Den er så dejlig og fin. Men som i kan se, mit forsøg på et outfit billede... desværre blev det med kamera i spejlet versionen. Men min søster er bare dårlig til at tage billeder nogle gange, og derfor bliver det mit alternativt.
outfit: t-shirt - gina tricot, bukser - pieces, cardigan - h&m. 
I morgen skal jeg afsted til Berlin med nogle fra klassen, det bliver så super awesome. udover vi ikke får så meget fritid igen, så jeg har ikke mulighed for at møde min ven nede i Berlin som ellers aftalt :( Lidt sørgeligt. Men ellers står den på pakning i dag og kl 06 på hovedbanegård. WOOPWOOP siger jeg! I må have det super mens vi er væk. der kommer muligvis et indlæg mere engang i aften, ellers må i liiiige overlever 4 dage uden. medmindre jeg kan få net dernede! <3333 b="b" rn.="rn." ses="ses" vi="vi">hugs maria nhu

Ingen kommentarer: