27. sep. 2012

Berlin 3#

Zoologisk have, som ligner noget kinesisk bygnings halløj. 
Mikkel Madsen og jeg foran Rigsdagen! 
Christopher J. og mig foran Risdagen! 
Ingen foran Risdagen. hæh
Øde..
Linh og mig foran Risdagen! 
Søde Oliver omringet af to asians.
Hubba Bubba tyggegummi, det er længe siden!!! Men sjovt at lave bobler! 
Det er sådan nogle søde venner jeg har. Kristian og Simon! 
randomt billede alligevel... 
Gruppe billede foran "Vaskemaskinen". Hyggehygge! 
 Den søde Christopher Scwarz, som også er min galla partner i år. 
Love

 Panorama billede med Christopher, bygning og klassen.


 Nogen skal giftes...:O
 Starbucks, yes!
 Brandenburger Tor.

 De søde.
 Kathrine. hæh
Marilyn Monroe.





 Jødemonumentet...

Simon og Linh. 


 med sollys i baggrund. woopwoop

Christopher.. og Mig! 




 En del af muren!
 JEG ELSKER TOGBANER!


 ET NAZI TOG MAN!


 Det tekniske museum.
 Vi var omkring 3-4 etager højt oppe... så fik en smule højde skræk.
 Random
 Kære Alexa center. 
 Modeshow.. total lame..med sådan gamle mennesker.. hahah
 BUBBLETEA!!!


 red lips.




 Flexi.


På bar! 

Hej kære læsere! Nu kommer det næst sidste indlæg om Berlin.. Måske.. kommer der lige hurtigt et med et billede af en donut, men det må i følge med for at se. 3. dag i skønne og dejlige Berlin. Dagen startede med morgenmad og et smut rundt i byen, da vi følte vi ikke havde set nok af Berlin. Vi tog så med bussen ind til Rigsdagen hvor vi kiggede på det udefra men var ikke inde i det. Så tog vi videre rundt omkring, til Brandenburger Tor, og videre til det Jødiske Monument hvor alle har fået taget billeder ved, så var det endelig vores tur! Vi tog til Check Point Charlie og så en del af muren. SÅ ville min lærer gerne til det jødiske museum, men istedet tog vi på det tekniske museum og så gamle tog, fly og alt muligt nice og gammelt. Senere på dagen tog jeg med pigerne igen, og fik lige byttet en ting og købt lidt mere. Om aftenen skulle vi spise på en restaurant hvor vi fik lækkert mad! Min historie lærer har den tradition at der bliver afholdt 4 taler, altså drenge talen, pige talen, elevernes tale og lærens tale! Det var meget hygge! Efter drenge talen, stoppede den søde Christopher Schwarz op og tog en papir rose, som han selv havde foldet, og knælede sig foran hele klassen og lærerne og spurgte mig om jeg ville være hans galla date! DET var da sødt af ham! Og meget modigt og kreativt! Perfekt! 
Om aftenen tog vi videre på bar, som var en BØSSEBAR, siger nogen... det var ret akavet. Folk tog så videre på et diskotek som lå på 12 sal eller sådan? Men når man er lille og nutted, tager man bare på McD kl 2-3 om natten og tager tilbage på hotellet og læser M-blad! Yesyes, det var det mig og Linh gjorde! Det var også hyggeligt. 

Hyggehygge. 
Hugs Marianhu 

Ingen kommentarer: