23. sep. 2012

Ude godt, hjemme bedst


Hej søde læsere! Så kom man, som en slidt og brugt person, hjem fra Berlin igår nat. Den har kun stået på 4-5 timers søvn hver dag, så ingen tvivl om at det har været en alle tiders tur! ;-) Det er efterhånden lang tid siden jeg har været så glad for at genforenes med min dejlige seng igen. Jeg må dog indrømme at jeg allerede savner fantastiske Berlin. Men indlæg om turen følger senere, I må vente lidt endnu. :-)
Udover at tilbringe hele formiddagen i min seng, har jeg også været ude at køre, så hovedet skulle være i tiptop-form igen. Jeg nyder stadig at køre på vejene, og jeg er så langsomt ved at vænne mig til bilen. Men det varer ikke længe til at jeg skal ind og køre i byen, så det er ikke sikkert jeg kommer til at nyde det så længe.


Masser af love,
- Linh

Ingen kommentarer: