27. sep. 2012

good time

Livets små glæder er dem vi i virkeligheden burde værdsætte mest. Jeg vil bare dele et lille glædeligt moment i dag. På fredag har min skole noget drenge/pigemiddag, som er for 3.g'erne. Det er egentlig noget man har ventet på siden 1.g. Siden det foregår i PARK som ligger ude i København har jeg ikke fået tilladelse af mine strenge forældre. Det er noget jeg er rigtig nedern over, men istedet for at gå rundt og have dårlig aura vil jeg bare glemme det. Selvom det er stort, tror jeg godt jeg overlever uden. 
Min dejlige bedsteveninde fortalte så om sin fødselsdags gave fra sin bror. 2 VIP billetter til Desginer Forum. Da han ikke har muligheden for selv at deltage, er jeg den heldige vinder af at ledsage hende. Det bliver da godt. Men jeg er også bange for at bruge alt for mange penge på alt for mange UNØDVENDIGE ting. Så jeg må inden da lære at beherske mig lidt. Føler også selv at jeg er meget mere kræsen. Men man kan hurtigt komme i fælder. 
Ikke nok med det, skulle jeg ud i regnvejr for at cykle hen på posthuset og hente fodboldstøvler til min bror. Det små regnede egentlig kun, men det var da stadig nederen. På vejen møder jeg nogle små børn, som siger hej. Jeg siger hej tilbage. Så råber en pige, du er flot. Jeg siger tak. Det kan man da ikke undgå at blive glad af. Et lille glædeligt moment. 
kisses Maria Nhu

Ingen kommentarer: