26. sep. 2012

Blazer & stripes


Her er et dagens fra igår, hvor outfittet bestod af min stribede strikkjole og elskede sorte blazer. Begge dele fra H&M. Man kan virkelig mærke at det er ved at blive efterår med al den regn og det bliver også vildt hurtigt mørkt. Igår da jeg cyklede hjem fra teori var der allerede mørkt ved 19-tiden, hvilket der slet ikke var på samme tidspunkt i sidste uge. Nå, men det var forresten min sidste teoritime mere, wuhu! Ej, det var nu ret hyggeligt, selvom videoerne godt nok kunne være kedelige.
Men idag efter skole smuttede jeg lige over til hende Huyen der, hvor vi fik bagt nogle brownies, som vi ikke selv må spise... (Y). Så nu vi bare håbe at personen, som får dem, kan lide dem!

Jeg har ikke haft så meget tid til at skrive indlæg om Berlin, men nu hvor Nhu gør det så godt og I nok ikke har lyst til at høre om det samme igen, undlader jeg det bare. I stedet tænker jeg på at lave en kollage hvor jeg samler nogle af de billeder, som jeg tog dernede.


Godnat, kære læsere!
- Linh

Ingen kommentarer: