2. sep. 2012

3 pics from the week


Hej alle søde læsere! Nøj, hvor kan jeg mærke at tiden er begrænset! Blandt andet skyld i mit voksende fravær her på bloggen. Nu hvor jeg er 3. g'er, vil jeg gerne fokusere mere på lektierne og tage det mere seriøst og oveni det er jeg også i gang med kørekortet, hvilket er lig med mindre blogging... desværre. Jeg vil dog stadig blogge, men I kommer nok til at vænne jer til at der ikke komme så mange opdateringer fra mig, som før (ikke at der har været så mange, alligevel :-P). Men så er det jo godt at Nhu flittigt opdaterer den ;-) 

Men min uge er gået i lynets hast, og den har været ret hektisk og samtidig interessant. Det der var vildt nice var at jeg for første gang i onsdags har styret en bil selv, og det var MEGA fedt, selvom det ikke lige altid kørte for mig! Jeg glæder mig allerede til at komme ud at køre rigtigt ude på vejene!

Været sammen med smukke Caro, inden hun tog afsted til Kina i en måned! Snyd! 
(Hej skat, hvis du læser med derovre ;-))
En vild tåge at cykle i kl. 7 om morgenen. Man kunne kun se 5 m forud. Ret uhyggeligt men også fascinerende. Føles som om man cykler ind i en ukendt verden.
Fjollebillede på skolen. Nhu og jeg som forestiller ukulele twins (dog uden ukulele her på billedet). Aren't we cute? Klassens tema var 3. X-FACTOR. 


Love,
Linh

Ingen kommentarer: