24. sep. 2012

Berlin #1



 Jeg drømmer om magt.



 Min flotte ven Jacob Holm.
 Alexanderplatz, som vi boede på.
 et luksus vandrehjem med egen bar.
 Biergarten, München - et lækkert sted.

 Hende den søde og tykke, ment med masser af kærlighed.
 For ekstrem fede mennesker.
Kirke!
Lækre pige (Linh)
Søde piger. 

On top. Søde Christopher.




KING, BURGER KING! heheh Magtsyg.

 Alexanderplatz By Night. 

 Man ser ikke så godt ud i enden af dagen... :( 

Hej guys. 
Et indlæg om Berlin fra mig kommer her. Jeg har en masse på hjertet, så læn jer godt tilbage og bare læs og nyd! Men okay. Kl. 06.00 skulle vi være på DGI byen. Mine forældre gad ikke at køre mig HELE vejen derhen så jeg skulle tage toget om morgenen, og stå op kl. næsten 4 om morgen! Men jeg tog så toget sammen med en ven, så det var ikke så galt. Så skulle vi sidde i bus i 6-7 timer, men også med færgen, så helt galt var det heller ikke igen. Vi ankom til Tyskland, et sted Kaisedamm hvor vi så tog metroen ind mod Alexanderplatz hvor vi boede. LUKSUS sted. SPISE steder over alt, og KÆMPE shopping center ved siden af. WoopWoop. Men dagen gik på at tage lige hurtigt rundt i byen, og ud til et Ølbryggeri, som vi brugte det meste af dagen på. Til aftensmad overvjede mig og Linh at spise PHO, fordi der var vietnamesisk restauranter overalt. Men vi var sultne, og de eneste. Så folk tog på McD eller Burger king.. bradrv. Dagen afsluttede således med at tage op i baren, og drikke lidt der. Men folk skulle tidligt op næste morgen, så det sluttede også ret hurtigt af der. Og så var der nogle IRRITERENDE børn, 9. klasse børn ca, der ikke kunne være stille på deres værelser, men SKULLE ud på gangene og løbe frem og tilbage, Det forstyrrede mig sygt meget. Aka. dårlig søvn! ARHGH"=!)(#(#==!! DØ.. men okay.. det var en chill dag. 
Hugs Maria Nhu

Ingen kommentarer: