12. sep. 2012

SICKNESS




Hej bloggen. Ja.. overskriften siger meget af det. Jeg har lige været syg, og BUUUH hvor er det kedeligt. Jeg tror egentligt at jeg er blevet smittet af min søs, som kastede op 8 gange i løbet af en dag. Jeg fik det så også rigtig dårligt i går efter frokost. Og i bussen besluttede maden at se verden igen.. Yay... Opkast i bussen, det fedeste.. Da jeg kom hjem lå og bare og havde det dårligt. Og til aftensmad brækkede jeg mig igen, og ellers lå jeg bare hele aften og natte i varme under min trygge dyne. Heldigvis om morgenen fik jeg det bedre, og besluttede mig for at tage i skole, dog ikke første modul.. Men ellers har jeg det godt nu! Så fik jeg lige taget et billede af dagens ikke så fantasifulde outfit:
Outfit: Skjorte - Pull And Bear, Bandeau - Gina Tricot, Bukser - Sparkz, Hoodie - Abercrombie and Fitch, Ballerina - Friis og Company.
Håber ikke i er blevet syge, men ellers hav det godt. <33 b="b">XOXO MARIA NHU!

2 kommentarer:

Katrine sagde ...

OK du er syg og ser slet ikke syg ud.
SNYD

g sagde ...

jeg fik det også MEGET bedre dagen efter, da jeg tog billederne! :)
gahaha, men tak!