28. apr. 2011

Palmer i Las Vegas?

I anledningen af galla imorgen har Nhu og jeg været så flinke, at hjælpe folk med at lave pynt. Der var kun meget få mennesker der gad at hjælpe til, så det var ret skuffende. Til gengæld fik vi en masse kage, frugt og is for det. Så det var ret nice. I dag sagde en af lærerne at hun ville give os en ekstra belønning for det, så hvad mon det er?



Da temaet er Las Vegas, skulle der åbenbart en produktion af palmer i gang. Det mislykkedes lidt i starten, men blev palmerne blev dog bedre efter flere forsøg. Men jeg anede ikke at der var palmer i Las Vegas?

Jeg er endelig blevet færdig med kemijournalen, så ville lige smide et hurtigt indlæg ind, før jeg går i gang med eksperimentere lidt med håret til i morgen.


God nat! <3
- Linh

2 kommentarer:

By Camilla Sørensen sagde ...

Jeg syntes jeres palmer blev vellykket :-) Håber i får en god galla aften..
http://iwillfollowyou-c-s.blogspot.com/

Linh Tran sagde ...

mange tak :)