3. apr. 2011

More bloggin'

Jeg har fået af vide at, jeg blogger så lidt af mine kusiner.. Så jeg vil prøve at blogge noget mere fremover ^_^
Dette legetøj fik jeg på McD .. fordi vi spiste Happy Meal, altså mig og Cecilie. Hehe, det var rigtig hyggeligt!

Så var jeg lige i Lyngby i dag med Cecilie, Truc Ly, Quynh og Helena(nogle veninder). Vi fandt ud af, at hvis man købte noget fra børneafdelingen fik man et gavekort til 50 kr, helt gratis! Så Cecilie og jeg skyndte os at finde noget billigt, og fandt små elastikker til 10 kr, som jeg har givet til min lillesøster ^^ hæhæ, også skal jeg købe en dejlig cardigan for de 50 kr. :)
Hav en forsat god søndag.

Yesterday I went to McD and ate HAPPY MEAL! And today I went to Lyngby Center, and bought some accessories. :)
have a nice sunday :)

Peace out, Maria Nhu. 

3 kommentarer:

Truc Ly Tran sagde ...

Jeg skal også ud og købe noget så! :D
vil også have 50 kr gratis :D

Lynn sagde ...

Hej Maria & Linh,

Hvor var det hyggeligt at I kom og sagde hej igår. Det er altid hyggeligt at møde læsere. I var så søde :-) Er fast læser af jeres blog nu.

Linh Tran sagde ...

Hej Lynn

Ja, det var rigtig hyggeligt at møde dig igår. Mange tak, og kan kun sige i lige måde. Yay! Det er så dejligt at få en ny fast læser. :)