3. apr. 2011

Just another weekend

I går var jeg til et asien event, hvor vi skulle optræde med noget sang og skuespil. Det gik egentlig rigtig godt og bedre end jeg havde forestillet mig, da vi i det forrige år failede en smule. :) Det var ellers en hyggelig aften, men desværre blev jeg nødt at gå tidligt, så jeg nåede ikke at se de andre optrædelser. Men før jeg tog hjem, fik nogle af mine veninder (som alle blogger) og jeg mødt Lynn fra Daily Style Diary. Det var helt vildt nice!




Det er underligt ikke at skulle lave lektier her om søndagen, da der om weekenden altid er en del lektier for. Desuden har jeg også kun et modul i morgen, som er idræt. Så man kan jo overveje at blive hjemme. ^^ Ej, det går nok ikke, fordi vi skal øve lanciers til galla.


Håber I har en god weekend og fortsat god søndag!
- Linh

Ingen kommentarer: