1. maj 2011

GALLA 1#

 HOT!HOT!HOT!HOT!HOT!HOT!HOT!HOT!HOT!HOT!HOT!HOT!HOT!HOT!HOT!
1.x ♥'

I fredags, var jeg til Galla på NAG. Vi startede hos en veninde, hvor vi spiste middag. Derefter bevægede vi os hen til skolen. Der var en rød løber, giftebod(fordi temaet var Las vegas), DJ's, Kortspil bord, bar, PALMER, og mere. Lancie var rigtig kaotisk, og der var bare ikke nok plads til alle. Mange kunne heller ikke dansen. 3.g'ernes ankomst var rigtig flot, for der var rigtig mange pæne lange kjoler. Ellers var det bare en chill aften. Og der kommer selvfølgelig flere billeder i løbet af de kommende dage. 

Kjole: Gina Tricot, 49 DKK. 
Ballerina: Unknown, 49 DKK. 
Jakke: G-Star Raw, arvet fra min kusine.
Halskæde: Min mors. 
Brills: Tiger 30 DKK.  

Det er min mor der lavede mine curls, og dem var jeg rigtig glade for. 

I was at a kinda prom on my school last Friday. It was very chill, and I will show you more pictures soon. The theme at prom was Las Vegas. Enjoy. 

XOXO Maria Nhu. 

Ingen kommentarer: