13. apr. 2011

babies

Her i søndags var jeg hos mine kusine, Lily. yay. Det var rigtig hyggeligt, fordi hun havde en lille legeplads for sig selv, og vi fik dejligt mad! Men desværre skulle jeg sidde og lave en biologi opgave, men jeg slackede vildt meget! så jeg havde mega meget stress tilsidst!
Så fik jeg lige tager nogle billeder med de cute baby'er!! Sweet.
 *Savle - savle* hehe, lidt forskrækket baby!
 Ihhh! Alle smiler! :)

You look at me!
hehe. 

Smutter snart til noget KUK i min kirke! :') I må have en god dag!
Ps!! I skal lige høre om min BIG FAIL! I går da jeg var alene hjemme skulle jeg lave nogle lækre pommes fritter! Først kom jeg til at bruge en forkert gryde, eller halløjsa! Derefter da jeg havde brugt 100 år på at lave dem, skulle jeg tilberede dem med noget salt .. Min mor havde åben skiftet vores faste salt krukke ud med sukker!! Det vidste jeg jo ikke, for der var åbenbart også en smule salt i sukkeret! Så kom jeg godt med sukker på mine pommes fritter .. Da jeg skulle smage den, smagte det MEGA dårligt!!! PUHA! Så skulle jeg si'e dem .. så Noget af sukkeret kom af .. min aftensmad blev ødelagt -.-!! 
FAIL!!! 
men PEACE OUT! <3

Ingen kommentarer: